Wednesday, August 4, 2010

cameron trip with kepale sebarangan.......













huihuihui.........
agak lama gak aku xupdated blog ni sebb xde mase kan...ni cau dari waktu keje jap tuk masuk kan cter aku, last two week aku g cameron bersame2 rakan sekerja n bini rakan sekerja yg sekepale ngn kepale yg same kepale...bape bnyk pale dh.hahahahaha.so aku g 3 biji keter, jln2 cari mkn gerak dlm waktu pgi yg dh panas...dh lambat lah 2 kan sbba ku tido umah ayep....so jln2 nek atas cameron, smpai2 je drop by kat house sweet home yg di tanggung beres oleh si die..=). pas 2 meryap2 korg tgoklah gmbar2 nyer heh.pham2 kan lah keadaan gmbar 2 ye..hahaha.mlm lak wat babiQ yg agak sedap atas jasa air tang balak aan ank CEO aku yg garang tpi hati die baik(bodik siot)hahahaha.pas 2 babiQ pun tido lah.....pas bgun merayap lak otw blk 2........agaK HAPPPPPPPPPPPENINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

No comments:

Post a Comment

Search